Методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо взаємодії територіальних органів Міністерства юстиції України з центрами надання адміністративних послуг, центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги при проведенні державної реєстрації громадських об‘єднань (далі – Рекомендації) розроблені на підставі Закону України «Про громадські об’єднання», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Закону України «Про адміністративні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 року № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги», Наказу Міністерства юстиції України від 09.02.2016 року № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», Наказу Міністерства юстиції України 17.06.2016 року № 1717/5 «Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань».

 

Рекомендації призначені для визначення порядку взаємодії адміністраторів центрів надання адміністративних послуг, центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісів (далі – фронт-офіс) та державних реєстраторів територіальних органів Міністерства юстиції України як суб’єктів надання адміністративних послуг (далі – територіальний орган Мін’юсту) при здійсненні державної реєстрації громадських об’єднань, зокрема, прийомі та видачі документів для державної реєстрації.

 

ЗАВАНТАЖИТИ