Як написати звернення?

Громадяни подають звернення до органів влади з вимогами вжити дій та реагувати на проблеми,

які виникають у місті.

Звернення громадян поділяються на три типи:

  • Пропозиція (зауваження) – це звернення, у якому висловлюється порада, рекомендація щодо покращення діяльності органів влади.
  • Заява (клопотання) – це звернення з проханням про сприяння у реалізації прав громадян, вимога про усунення порушень.
  • Скарга – це звернення з вимогою про поновлення прав і захист інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю) органів влади.

Важливо! Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 1 місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.

Звернення можуть подаватися у письмовій (пошто або на електронну адресу) або усній формі.

 

Правова підстава

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб із зауваженнями, скаргами та пропозиціями – ст.1 ЗУ «Про звернення громадян»

 

Як користуватись

Подавайте звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, депутатів місцевих рад з вимогами вирішити проблеми міста, усунути порушення, покращити діяльність.

Ви можете подавати звернення громадян з будь-яких питань, які належать до компетенції місцевих рад – покращення благоустрою, ремонт доріг чи міжбудинкових проїздів, покращення роботи ЦНАПу тощо.