Реєстрація змін до статуту та керівних органів
Для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання зі статусом юридичної особи необхідно:
1. Підготувати документи:
-
заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі Форма 4;
-
примірник оригіналу, або нотаріально засвідчена копія рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру (протоколу);
-
реєстр осіб, які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління громадського об’єднання (додаток до протоколу);
-
відомості про керівні органи (у разі внесення змін до керівних органів);
-
установчий документ у новій редакції (у разі внесення змін до установчого документа)*;
-
документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.
NB. Заповнюються та подаються для реєстрації лише ті сторінки заяви, на яких знаходяться блоки з інформацією щодо прийнятих змін. Заява підписується заявником або підписантом. Інші вимоги до оформлення документів визначені статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
NB. Одним протоколом може бути прийнято кілька рішень щодо змін.
* Слова «нова редакція» мають бути зазначені на титульному листі нового примірника установчого документа
2. Подати документи протягом 60 днів після прийняття відповідного рішення до:
-
ЦНАПу;
-
територіального органу Мін’юсту
Строк розгляду документів, проведення реєстраційних дій та надання відповіді — не пізніше 3 робочих днів з дня подання.