Команда проекту USAID "Громадяни в дії" провела моніторинг наповненості інформацією сайтів Головних територіальних управлінь юстиції, щодо даних по реєстрації громадських організацій.
Середній рівень повноти інформації про громадські організації складає – 56%.
Інформація актуальна станом на 23 листопада 2018 року.
- Відсутність інформації про те, що документи на реєстрацію/перереєстрацію можна подати через місцеві Центри надання адміністративних послуг та Центри вторинної безоплатної правової допомоги.
- Часто немає адекватної інформації про графік прийому документів, що створює проблему, оскільки графік прийому документів і графік роботи відділів далеко не завжди співпадають.
- Обласні управління не дають повної інформації про осіб, які відповідають за реєстрацію громадських організацій. Досить рідко є точні номери кабінетів, де можна отримати послугу та контакти цих чиновників.
- На сайтах часто немає зразків заповнення документів, з чим виникає найбільше помилок і проблем при створенні громадської організації. На деяких сайтах навіть немає типового статуту, який був затверджений Міністерством юстиції.
- Також часто відсутні інформаційні картки послуги та опис самої процедури, де для громадянина має бути описана вся необхідна інформація.
Ознайомитись з детальним аналізом по областям можна за лінком.