Як правильно звітуватись в податкову, якщо громадська організація не встигла привести свій статут у відповідність до Податкового кодексу України?
Відповідно до положень Податкового кодексу України (ПКУ), неприбуткові організації, установчі документи яких не відповідали вимогам п. 133.4 ст. 133 ПКУ щодо отрмання ознаки неприбутковості, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов’язані були до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм ПКУ.
Якщо організація не привела свої установчі документи у відповідність до норм ПКУ, то її було виключено з Реєстру після 01 липня 2017 року і вона стала платником податку на прибуток підприємств.
Отже, протягом 2017 року зазначена організація має два «статуси»: не є платником податку на прибуток (до 01.07.2017) та є платником податку на прибуток (з 01.07.2017) і, відповідно, повинна відзвітувати за два таких періоди.
Таким чином, неприбуткова організація, яка не привела свої установчі документи у відповідність до норм ПКУ до 01 липня 2017 року подає:
- За період з 01.01.2017 по 30.06.2017 – Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (як додаток фінансова звітність) до 01 березня 2018;
- За період з 01.07.2017 по 31.12.2017 - декларація з податку на прибуток підприємств, та фінансову звітність за 2017 рік – до 01 березня 2018 року.
У разі включення у період з 01.07.2017 по 31.12.2017 до Реєстру організацій, що виключені контролюючим органом з Реєстру з 01 липня 2017 року, така організація подає:
- За період з 01.01.2017 по 30.06.2017 – Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (як додаток фінансова звітність) до 01 березня 2018;
- За період з 01.07.2017 по день включення - декларація з податку на прибуток підприємств, та фінансову звітність за 2017 рік – до 01 березня 2018 року.